以下の会員規約を確認し、上記会員規約に同意するから次の画面へお進みください。
※すでに登録済みの方は登録できません。
※すでに登録済みの方は登録できません。
Please confirm the membership terms and conditions below and advance to the next screen after consenting to them.
The English version is below the Japanese version. Please scroll down to the bottom and read it.
【デンカ株式会社インターンシッププログラム会員サービス 会員規約】
○第1条(デンカ株式会社インターンシッププログラム会員サービスの定義)
「デンカ株式会社インターンシッププログラム会員サービス」(以下「会員サービス」とします)とは、デンカ株式会社(以下「当社」とします)が提供するインターネット上のインターンシップ情報サービスのことをいいます。
○第2条(会員)
(1)会員とは、当社が定める方法によって会員サービスに登録を申し込み、当社がこれを承認した方をいいます。
(2)会員は、会員サービスにおける会員向けのサービスを受けることができます。
(3)会員は、入会の時点で本規約を承諾しなければなりません。会員が会員サービスを利用したときは、この会員規約を承認したものとみなします。
○第3条(会員ID番号とパスワード)
(1)会員は、会員ID番号を付与され、パスワードを登録するものとします。ただし、第5条に抵触すると当社が判断した場合は、会員ID番号を付与されないことがあります。
(2)会員は、会員ID番号およびパスワードを第三者に譲渡または貸与してはなりません。
(3)会員の会員ID番号およびパスワードの管理および使用は会員の責任とし、これらの使用上の過誤または第三者による不正使用等については、当社は一切の責任を負わないものとします。
○第4条(会員サービス)
(1)会員サービスの提供期間は、2024年2月1日~2025年2月28日(予定)とします。
(2)当社は、会員への事前の通知なくして、会員サービスを変更、中断、中止することがあり、会員はこれを承諾するものとします。
(3)会員は、システム障害などの事情により、会員サービス機能に支障が生じ、または会員サービスが停止する等の可能性があることを承諾するものとします。
○第5条(会員の禁止行為)
会員は以下の行為を行なわないものとします。
(1)他の会員、当社または第三者の著作権、肖像権、その他知的所有権を侵害する行為
(2)他の会員、当社または第三者の財産、信用、名誉、プライバシー、その他人権等を侵害する行為
(3)他の会員、当社または第三者を差別、批判、攻撃、誹謗中傷する行為
(4)会員サービスの運営を妨げる行為、またはその恐れのある行為
(5)当社の業務を阻害する行為、または不利益を与える行為
(6)個人的な勧誘行為、個人的な物品の売買行為、その他会員サービスを利用して、営業活動、営利を目的とした情報提供活動を行うこと
(7)会員サービスを通じて入手した情報を複製、販売、出版その他の方法により私的利用の範囲を超えて使用すること
(8)会員サービスにおける政治活動、選挙活動、宗教活動
(9)虚偽の内容に基づいて会員登録する行為
(10)犯罪的行為に結びつく行為、公序良俗に反する行為、その他、法律、法令に反する行為
○第6条(除名)
当社は、会員が本規約に違反したと判断した場合、または会員として不適切と判断した場合、会員に事前に通知することなく、会員サービスの提供を中止することができるものとし、会員はこれを承諾するものとします。
○第7条(損害賠償)
当社は、会員サービスの利用、変更、中断、中止などにより発生した会員の損害すべてに対し、一切の責任を負わないものとします。
また、会員サービスの利用により会員または第三者が被った損害に対しいかなる責任も負わないものとし、損害賠償をする義務は一切ないものとします。
○第8条(提供された情報の当社による利用および第三者への提供)
(1)会員は、会員から提供された情報(個人情報を含む)を、当社がインターンシップ実施の目的およびこれに準じる情報提供の目的で利用することを承諾するものとします。この他、ご提供いただく個人情報の取り扱いについては、別添【個人情報の取り扱いについて】をご参照ください。
(2)当社は、会員から提供された個人情報をもとに、個人を特定できないように加工した統計データを作成することがあります。個人を特定できない統計データについては、当社は何ら制約なく利用することができるものとします(当該利用には、当社による新サービスの開発検討等を含みますが、これらに限られません)。なお、この場合の著作権その他一切の権利は当社に帰属するものとします。
(3)当社は、正当な理由なく、利用目的を超えて会員の個人情報を使用したり公開したりしないものとします。なお、当社は、前項の統計データの作成について、第三者に委託する場合があり、会員はこれを承諾するものとします。
○第9条(本規約の変更)
当社は本規約を随時変更することができるものとします。変更の内容についてはインターネット上に表示します。この表示後、会員が会員サービスを利用した時点で、当該会員はこの変更を承諾したものとみなします。変更を承諾できない会員は退会するものとします。
○付則
この規約は2024年2月1日から実施します。
デンカ株式会社
【個人情報の取り扱いについて】
1. 利用目的
当社では、応募者のインターンシッププログラムにのみ利用する目的で、応募者の氏名、住所、電話番号、e-mailアドレス等の個人情報に関する情報(以下「個人情報」)を収集致します。
2. 個人情報の第三者への提供について
当社は個人情報を以下のいずれかに該当する場合を除き、第三者へ提供致しません。
(1) 応募者の同意がある場合。
(2) 国の機関又は地方公共団体が法令の定める業務を遂行することに対して協力する必要がある場合。
(3) 必要となる業務委託先に開示する場合。
3. 個人情報の管理について
当社では、応募者の個人情報を、当社の責任のもとで厳重に管理致します。なお、当社ではインターンシッププログラムの運営等を外部の企業に委託することがありますが、この場合にも当該業務委託先に機密保持義務を課すなどして個人情報の管理に努めます。
個人情報保護管理者(代理) デンカ株式会社 人財戦略部
4. 内容の変更について
ここで定めた事項は、法令その他当社の事情により変更する場合があります。
5.個人情報の開示、訂正、追加又は削除、利用停止等の申出等について
本件の個人情報の開示、訂正、追加又は削除、利用停止等の申出等につきましては、以下までご連絡くださいますようお願い致します。
■デンカ株式会社 人財戦略部 インターンシップ担当 個人情報に関する問い合わせ窓口
〒103-8338
東京都中央区日本橋室町2-1-1
-----------------
【Denka Company Limited My Page member service membership terms and conditions】
○ Article 1 (Definition of Denka Company Limited My Page Member service)
The “Denka Company Limited My Page member service” (hereinafter referred to as “Member Service”) refers to the internet-based employment information service provided by Denka Company Limited (hereinafter referred to as “Company”).
○ Article 2 (Members)
(1) “Member” means a person who applies for registration with the Member Service by the method established by the Company, and whose application is approved by the Company.
(2) Members are able to receive the services for Members provided by the Member Service.
(3) Members must consent to these terms and conditions at the time of admission to the Member Service. When Members use the Member Service, they will be deemed to have approved these membership terms and conditions.
○ Article 3 (Member ID number and password)
(1) Members will be granted a member ID number and will need to register a password. However, if the Company judges that you infringe Article 5, a member ID number may not be granted.
(2) Members must not transfer or lend their member ID number and password to a third party.
(3) The management and use of a member ID number and password is the responsibility of the member, and the Company will bear no responsibility whatsoever for any errors in use or fraudulent use by a third party.
○ Article 4 (Member Service)
(1) The period of provision of the Member Service will be from February 1, 2024 to February 28, 2025 (plan).
(2) The Company may change, suspend or discontinue the Member Service without prior notice to the member and the member must consent to this.
(3) The member must consent to the possibility that Member Service functions may be hindered or suspended due to a system failure or other circumstances.
○ Article 5 (Prohibited acts by members)
Members must not engage in the following acts.
(1) Acts that infringe the copyright, image rights or other intellectual property rights of another member, the Company or a third party;
(2) Acts that violate the property, trust, honor, privacy or other human rights of another member, the Company or a third party;
(3) Acts that discriminate against, criticize, attack or defame another member, the Company or a third party;
(4) Acts that hinder or may hinder the operation of the Member Service;
(5) Acts that impede or cause disadvantage to the business of the Company;
(6) Engaging in business activities and information provision activities for profit through personal solicitation, the buying and selling of personal goods or otherwise using the Member Service;
(7) Copying, selling, publishing or otherwise using information obtained through the Member Service beyond the scope of personal use;
(8) Political, electoral and religious acts on the Member Service;
(9) Registering as a member based on false information; and
(10) Acts connected to criminal acts, acts against public order and morals, and other acts that violate laws and regulations.
○ Article 6 (Expulsion)
If the Company judges that a member has violated these terms and conditions or is inappropriate as a member, it may discontinue the provision of the Member Service without giving prior notice to the member, and the member must consent to this.
○ Article 7 (Compensation for damages)
The Company will bear no responsibility whatsoever for any damage to the member caused by the use, modification, interruption or discontinuation of the Member Service.
In addition, the Company will bear no responsibility whatsoever for any damage suffered by a member or third party due to use of the Member Service, and will bear no obligation whatsoever to pay compensation for damages.
○ Article 8 (Use by the Company of information provided and its provision to third parties)
(1) A member must consent to the Company using the information provided by the member (including personal information) for the implementation of recruitment screening or the provision of information equivalent to this. Please see the attached “Handling of personal information” for other information on the handling of the personal information that you provide.
(2) The Company may prepare statistical data processed so that individuals cannot be identified based on the personal information provided by members. The Company may use statistical data that cannot be used to identify individuals without restriction (such use includes, but is not limited to, the development of new services by the Company, etc.). In this case, copyright and all other rights will belong to the Company.
(3) The Company will not use or disclose a member’s personal information beyond the intended purpose of use without good reason. The Company may entrust the preparation of the statistical data of the preceding paragraph to a third party, and the member must consent to this.
(4) The personal information provided by a member may be provided by the Company to a third party for the purpose of use and analysis to improve the employment information service by the third party, and the member must consent to this.
○ Article 9 (Changes to these terms and conditions)
The Company may change these terms and conditions at any time. The Company will display the details of changes on the internet. After this display, a member will be deemed to have consented to this change when the member has used the Member Service. A member who cannot consent to a change must withdraw from membership.
○ Supplementary provisions
These terms and conditions will be enforced from February 1st, 2024.
Denka Company Limited
【Handling of personal information】
1. Purpose of use
The Company collects personal information such as an applicant’s name, address, telephone number and e-mail address for the sole purpose of using the information for recruitment activities (apart from the purpose of recruitment in the current year, including for use as reference material in recruitment activities from the next fiscal year on).
2. Provision of personal information to third parties
The Company does not provide personal information to third parties unless one of the following applies.
(1) Cases where it has the consent of the applicant.
(2) Cases where it is necessary to cooperate with a state institution or local government executing work established by law.
(3) Cases where personal information is disclosed to an outsourced work contractor who requires it.
3. Management of personal information
The Company manages the personal information of applicants at the responsibility of the Company. In addition, the Company may entrust the operation of its recruitment website to an external company, but in this case too, we will strive for the management of personal information through means such as imposing confidentiality obligations on the contractor.
Personal information protection manager (acting), HR Dept, Denka Company Limited
4. Changes to content
The matters established here may change due to the law and other circumstances of the Company.
5. Requests for the disclosure, correction, addition, deletion or suspension of use, etc., of personal information
Please contact us at the following address if you wish to request the disclosure, correction, addition, deletion or suspension of use of personal information.
■ Recruitment personnel, HR Dept, Denka Company Limited
103-8338
2-1-1 Nihonbashi-Muromachi, Chuo-ward, Tokyo
Please confirm the terms and conditions above and click the “Accept terms and conditions above” button if you consent.
The English version is below the Japanese version. Please scroll down to the bottom and read it.
【デンカ株式会社インターンシッププログラム会員サービス 会員規約】
○第1条(デンカ株式会社インターンシッププログラム会員サービスの定義)
「デンカ株式会社インターンシッププログラム会員サービス」(以下「会員サービス」とします)とは、デンカ株式会社(以下「当社」とします)が提供するインターネット上のインターンシップ情報サービスのことをいいます。
○第2条(会員)
(1)会員とは、当社が定める方法によって会員サービスに登録を申し込み、当社がこれを承認した方をいいます。
(2)会員は、会員サービスにおける会員向けのサービスを受けることができます。
(3)会員は、入会の時点で本規約を承諾しなければなりません。会員が会員サービスを利用したときは、この会員規約を承認したものとみなします。
○第3条(会員ID番号とパスワード)
(1)会員は、会員ID番号を付与され、パスワードを登録するものとします。ただし、第5条に抵触すると当社が判断した場合は、会員ID番号を付与されないことがあります。
(2)会員は、会員ID番号およびパスワードを第三者に譲渡または貸与してはなりません。
(3)会員の会員ID番号およびパスワードの管理および使用は会員の責任とし、これらの使用上の過誤または第三者による不正使用等については、当社は一切の責任を負わないものとします。
○第4条(会員サービス)
(1)会員サービスの提供期間は、2024年2月1日~2025年2月28日(予定)とします。
(2)当社は、会員への事前の通知なくして、会員サービスを変更、中断、中止することがあり、会員はこれを承諾するものとします。
(3)会員は、システム障害などの事情により、会員サービス機能に支障が生じ、または会員サービスが停止する等の可能性があることを承諾するものとします。
○第5条(会員の禁止行為)
会員は以下の行為を行なわないものとします。
(1)他の会員、当社または第三者の著作権、肖像権、その他知的所有権を侵害する行為
(2)他の会員、当社または第三者の財産、信用、名誉、プライバシー、その他人権等を侵害する行為
(3)他の会員、当社または第三者を差別、批判、攻撃、誹謗中傷する行為
(4)会員サービスの運営を妨げる行為、またはその恐れのある行為
(5)当社の業務を阻害する行為、または不利益を与える行為
(6)個人的な勧誘行為、個人的な物品の売買行為、その他会員サービスを利用して、営業活動、営利を目的とした情報提供活動を行うこと
(7)会員サービスを通じて入手した情報を複製、販売、出版その他の方法により私的利用の範囲を超えて使用すること
(8)会員サービスにおける政治活動、選挙活動、宗教活動
(9)虚偽の内容に基づいて会員登録する行為
(10)犯罪的行為に結びつく行為、公序良俗に反する行為、その他、法律、法令に反する行為
○第6条(除名)
当社は、会員が本規約に違反したと判断した場合、または会員として不適切と判断した場合、会員に事前に通知することなく、会員サービスの提供を中止することができるものとし、会員はこれを承諾するものとします。
○第7条(損害賠償)
当社は、会員サービスの利用、変更、中断、中止などにより発生した会員の損害すべてに対し、一切の責任を負わないものとします。
また、会員サービスの利用により会員または第三者が被った損害に対しいかなる責任も負わないものとし、損害賠償をする義務は一切ないものとします。
○第8条(提供された情報の当社による利用および第三者への提供)
(1)会員は、会員から提供された情報(個人情報を含む)を、当社がインターンシップ実施の目的およびこれに準じる情報提供の目的で利用することを承諾するものとします。この他、ご提供いただく個人情報の取り扱いについては、別添【個人情報の取り扱いについて】をご参照ください。
(2)当社は、会員から提供された個人情報をもとに、個人を特定できないように加工した統計データを作成することがあります。個人を特定できない統計データについては、当社は何ら制約なく利用することができるものとします(当該利用には、当社による新サービスの開発検討等を含みますが、これらに限られません)。なお、この場合の著作権その他一切の権利は当社に帰属するものとします。
(3)当社は、正当な理由なく、利用目的を超えて会員の個人情報を使用したり公開したりしないものとします。なお、当社は、前項の統計データの作成について、第三者に委託する場合があり、会員はこれを承諾するものとします。
○第9条(本規約の変更)
当社は本規約を随時変更することができるものとします。変更の内容についてはインターネット上に表示します。この表示後、会員が会員サービスを利用した時点で、当該会員はこの変更を承諾したものとみなします。変更を承諾できない会員は退会するものとします。
○付則
この規約は2024年2月1日から実施します。
デンカ株式会社
【個人情報の取り扱いについて】
1. 利用目的
当社では、応募者のインターンシッププログラムにのみ利用する目的で、応募者の氏名、住所、電話番号、e-mailアドレス等の個人情報に関する情報(以下「個人情報」)を収集致します。
2. 個人情報の第三者への提供について
当社は個人情報を以下のいずれかに該当する場合を除き、第三者へ提供致しません。
(1) 応募者の同意がある場合。
(2) 国の機関又は地方公共団体が法令の定める業務を遂行することに対して協力する必要がある場合。
(3) 必要となる業務委託先に開示する場合。
3. 個人情報の管理について
当社では、応募者の個人情報を、当社の責任のもとで厳重に管理致します。なお、当社ではインターンシッププログラムの運営等を外部の企業に委託することがありますが、この場合にも当該業務委託先に機密保持義務を課すなどして個人情報の管理に努めます。
個人情報保護管理者(代理) デンカ株式会社 人財戦略部
4. 内容の変更について
ここで定めた事項は、法令その他当社の事情により変更する場合があります。
5.個人情報の開示、訂正、追加又は削除、利用停止等の申出等について
本件の個人情報の開示、訂正、追加又は削除、利用停止等の申出等につきましては、以下までご連絡くださいますようお願い致します。
■デンカ株式会社 人財戦略部 インターンシップ担当 個人情報に関する問い合わせ窓口
〒103-8338
東京都中央区日本橋室町2-1-1
-----------------
【Denka Company Limited My Page member service membership terms and conditions】
○ Article 1 (Definition of Denka Company Limited My Page Member service)
The “Denka Company Limited My Page member service” (hereinafter referred to as “Member Service”) refers to the internet-based employment information service provided by Denka Company Limited (hereinafter referred to as “Company”).
○ Article 2 (Members)
(1) “Member” means a person who applies for registration with the Member Service by the method established by the Company, and whose application is approved by the Company.
(2) Members are able to receive the services for Members provided by the Member Service.
(3) Members must consent to these terms and conditions at the time of admission to the Member Service. When Members use the Member Service, they will be deemed to have approved these membership terms and conditions.
○ Article 3 (Member ID number and password)
(1) Members will be granted a member ID number and will need to register a password. However, if the Company judges that you infringe Article 5, a member ID number may not be granted.
(2) Members must not transfer or lend their member ID number and password to a third party.
(3) The management and use of a member ID number and password is the responsibility of the member, and the Company will bear no responsibility whatsoever for any errors in use or fraudulent use by a third party.
○ Article 4 (Member Service)
(1) The period of provision of the Member Service will be from February 1, 2024 to February 28, 2025 (plan).
(2) The Company may change, suspend or discontinue the Member Service without prior notice to the member and the member must consent to this.
(3) The member must consent to the possibility that Member Service functions may be hindered or suspended due to a system failure or other circumstances.
○ Article 5 (Prohibited acts by members)
Members must not engage in the following acts.
(1) Acts that infringe the copyright, image rights or other intellectual property rights of another member, the Company or a third party;
(2) Acts that violate the property, trust, honor, privacy or other human rights of another member, the Company or a third party;
(3) Acts that discriminate against, criticize, attack or defame another member, the Company or a third party;
(4) Acts that hinder or may hinder the operation of the Member Service;
(5) Acts that impede or cause disadvantage to the business of the Company;
(6) Engaging in business activities and information provision activities for profit through personal solicitation, the buying and selling of personal goods or otherwise using the Member Service;
(7) Copying, selling, publishing or otherwise using information obtained through the Member Service beyond the scope of personal use;
(8) Political, electoral and religious acts on the Member Service;
(9) Registering as a member based on false information; and
(10) Acts connected to criminal acts, acts against public order and morals, and other acts that violate laws and regulations.
○ Article 6 (Expulsion)
If the Company judges that a member has violated these terms and conditions or is inappropriate as a member, it may discontinue the provision of the Member Service without giving prior notice to the member, and the member must consent to this.
○ Article 7 (Compensation for damages)
The Company will bear no responsibility whatsoever for any damage to the member caused by the use, modification, interruption or discontinuation of the Member Service.
In addition, the Company will bear no responsibility whatsoever for any damage suffered by a member or third party due to use of the Member Service, and will bear no obligation whatsoever to pay compensation for damages.
○ Article 8 (Use by the Company of information provided and its provision to third parties)
(1) A member must consent to the Company using the information provided by the member (including personal information) for the implementation of recruitment screening or the provision of information equivalent to this. Please see the attached “Handling of personal information” for other information on the handling of the personal information that you provide.
(2) The Company may prepare statistical data processed so that individuals cannot be identified based on the personal information provided by members. The Company may use statistical data that cannot be used to identify individuals without restriction (such use includes, but is not limited to, the development of new services by the Company, etc.). In this case, copyright and all other rights will belong to the Company.
(3) The Company will not use or disclose a member’s personal information beyond the intended purpose of use without good reason. The Company may entrust the preparation of the statistical data of the preceding paragraph to a third party, and the member must consent to this.
(4) The personal information provided by a member may be provided by the Company to a third party for the purpose of use and analysis to improve the employment information service by the third party, and the member must consent to this.
○ Article 9 (Changes to these terms and conditions)
The Company may change these terms and conditions at any time. The Company will display the details of changes on the internet. After this display, a member will be deemed to have consented to this change when the member has used the Member Service. A member who cannot consent to a change must withdraw from membership.
○ Supplementary provisions
These terms and conditions will be enforced from February 1st, 2024.
Denka Company Limited
【Handling of personal information】
1. Purpose of use
The Company collects personal information such as an applicant’s name, address, telephone number and e-mail address for the sole purpose of using the information for recruitment activities (apart from the purpose of recruitment in the current year, including for use as reference material in recruitment activities from the next fiscal year on).
2. Provision of personal information to third parties
The Company does not provide personal information to third parties unless one of the following applies.
(1) Cases where it has the consent of the applicant.
(2) Cases where it is necessary to cooperate with a state institution or local government executing work established by law.
(3) Cases where personal information is disclosed to an outsourced work contractor who requires it.
3. Management of personal information
The Company manages the personal information of applicants at the responsibility of the Company. In addition, the Company may entrust the operation of its recruitment website to an external company, but in this case too, we will strive for the management of personal information through means such as imposing confidentiality obligations on the contractor.
Personal information protection manager (acting), HR Dept, Denka Company Limited
4. Changes to content
The matters established here may change due to the law and other circumstances of the Company.
5. Requests for the disclosure, correction, addition, deletion or suspension of use, etc., of personal information
Please contact us at the following address if you wish to request the disclosure, correction, addition, deletion or suspension of use of personal information.
■ Recruitment personnel, HR Dept, Denka Company Limited
103-8338
2-1-1 Nihonbashi-Muromachi, Chuo-ward, Tokyo
Please confirm the terms and conditions above and click the “Accept terms and conditions above” button if you consent.
上記規約の内容を確認し、よろしければ「上記会員規約に同意する」ボタンをクリックしてください。